1- راه اندازی سایت های برخلاف قوانین شرعی اسلامی و برخلاف قوانین کشوری مانند: سایت های دانلود و ترویج موسیقی ها و فیلم های ایرانی و خارجی غیرمجاز، سایت های ماه+واره و قمار و شرطبندی فوتبال و ...، سایت های فروشگاهی عرضه لوازم فرهنگی غیرمجاز مانند سی دی و دی وی دی فیلم و موسیقی غیرمجاز و ...، و سایت های فروشگاهی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی و ... غیرمجاز، سایت های ارائه خدمات عبور از فیل+ترینگ و همچنین سایت های مشمول ماده 21 قانون جرايم رايانه اي کشور، در سرورهای ما اکیدا ممنوع می باشد و چنانچه کاربری بدون اطلاع مسئولین گروه انفورماتیک بیت، به راه اندازی چنین سایت های غیرمجازی اقدام کند، سایت و سرویس مربوطه اش مسدود و لغو خواهد گردید و همچنین هزینه پرداختی کاربر متخلف، برگردانده نخواهد شد .
2- ارسال اسپم و ارسال ایمیل زیاد و غیر متعارف (ایمیل مارکتینگ) اکیدا ممنوع است و اگر کاربری به ارسال اسپم اقدام نماید، ابتدا سایت او مسدود خواهد گردید و سپس یک هفته مهلت خواهد داشته که مبلغ پانصد هزار تومان به حساب شرکت واریز نماید تا سایتش مجددا بازگشایی شود و گرنه بعد از یک هفته تمامی اطلاعات و سایتش از سرور حذف خواهد گردید و هیچگونه بک آپی هم تحویل کاربر داده نخواهد شد .
3- استفاده از اسکریپت رپیدلیچ و یا اسکریپتهای مشابه (چت آنلاین و ...) که باعث بالا رفتن غیرطبیعی پردازش سرور شوند، اکیدا ممنوع است و سایت متخلف، در مرتبه اول مسدود خواهد گردید و در مرتبه دوم (بدون اخطار قبلی) از سرور حذف خواهد شد
4- استفاده از هاست های اشتراکی جهت راه اندازی آپلودسنتر و دانلودسنتر و یا موارد مشابه اکیدا ممنوع میباشد، یعنی کاربر حق آپلود فایل درهاست اشتراکی و انتشار لینک دانلود آنها را ندارد و استفاده از اینگونه هاست فقط برای راه اندازی سایت های معمولی با بازید نرمال مجاز است و اگر هم فایلهای حجیمی را در هاست اشکی آپلود کند، فقط می توانید استفاده شخصی و یا گروهی اختصاصی از آن نماید و برای دانلود سنتر و یا آپلود سنتر و ... ، باید هاست و یا سرور مخصوص دانلود و یا ... تهیه شود و همچنین در هاست اشتراکی کاربران باید رعایت حال دیگر سایت ها و کاربران را بنمایند و در صورت بالا رفتن آمار بازدید سایت شان، باید آنرا به سرور مجازی و یا اختصاصی منتقل نمایند تا از کاهش سرعت سرور و ناراحتی دیگر کاربران جلوگیری شود
5- نصب و استفاده از اسکریپت ها و یا فایلهای و نرم افزارهایی که از لحاظ امنیتی سرور را به خطر بیاندازند ممنوع است و در صورت عدم رعایت این قانون، و هک شدن سایت مورد نظر، برای بار اول سایت متخلف و هک شده مسدود خواهد گردید و در صورت تکرار، بطور کامل از سرور حذف خواهد گردید و فقط بک آپ آن با پرداخت جریمه ( مقرر شده از طرف شرکت طبق خسارتی که آن سایت متخلف به سرور زده است)، تحویل داده خواهد شد .
5- رعایت قوانین کپی رایت بین المللی در کلیه سرویس های ما الزامی است و در صورت شکایت رسمی از سایتی مبنی بر تخلف از این قوانین ، ابتدا سایت مورد نظر ساسپند (مسدود) خواهد گردید و سپس مسئول (مالک) سایت مورد نظر، باید نسبت به حذف مورد شکایت مانند لینک دانلود و یا اسکریپت و ... ، از سایتش سریعا اقدام نماید و گرنه سایت مربوطه از سرور بطور کامل حذف خواهد گردید.
6- ما بصورت هفتگی از همه سایت های کاربرانمان، در سرور مستقل دیگری، بصورت کاملا اتوماتیک و ماشینی بک آپ گیری می کنیم ، ولی بخاطر اینکه بکآپی که توسط سرورها گرفته میشود، کاملا اتوماتیک و ماشینی می باشند، هیچگونه تضمینی مبنی بر کامل و بدون ایراد بودن آنها وجود ندارد و به همین خاطر همه کاربران شرکت نیز موظف به گرفتن بک آپ منظم از اطلاعات مهم سایت های شان و دانلود (در کامپیوتر شخصی) و نگهداری از آن بکآپ ها هستند تا در صورت لزوم استفاده و ریستور شوند، و در غیر اینصورت (در صورت هک و تخریب شدن قسمتی و یا کل اطلاعات وبسایت کاربر)، هیچگونه مسئولیتی ( مبنی بر سالم ماندن همیشگی و حفظ اطلاعات وبسایت کاربر) بر عهده گروه انفورماتیک بیت نخواهد بود.
7- کاربران حداکثر تا یک روز بعد از اتمام موعد تمدید سرویس های هاستینگ اشتراکی - نمایندگی هاستینگ و ثبت دامنه، و در سایر سرویس ها مانند سرور اختصاصی و مجازی و ... باید 3 روز قبل از اتمام دوره، نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند و اگر در این فرصت اقدامی نکنند ، سایت و یا سرویس شان، ابتدا مسدود و در صورت عدم تماس کاربر نهایتا تا 7 روز، اکانت و دیتای کاربر حذف خواهد گردید و شرکت هیچگونه مسئولیتی را پس از آن زمان به هیچ عنوان قبول نخواهد کرد.
8- شرکت فقط به ثبت کنندگان سفارش در مورد پشتیبانی و موارد دیگر مربوط به سرویس های هاستینگ پاسخگو خواهد بود و هر شخص ثالث دیگری به عنوان مالک و یا نماینده مالک سایت مربوطه، مورد قبول نخواهد بود، مگر اینکه با وکالت قانونی و یا احراز هویت مورد نظر شرکت، از طرف مالک سایت درخواست پشتیبانی و ... نماید.
9- اگرچه گروه انفورماتیک بیت نهایت سعی خود را می کند که مورد تحریم های بین المللی واقع نشود و تمام ترفندهای لازم مانند گرفتن بک آپ از سایت ها در سرورهای مستقل دیگر و موارد دیگر را بکار می برد، ولی در نهایت، شرکت مسئولیت خسارات شدید ناشی از تحریم های بین المللی، جنگ و مانند آنرا در زمان قطعی سرور ناشی از تحریم ها و یا خراب شدن سخت افزار سرور و از بین رفتن اطلاعات کاربران به هر دلیلی را به هیچ عنوان نمی پذیرد و به همین علت کاربران موظف هستند که همیشه از سایت های شان بصورت مرتب بکآپ گرفته و دانلود کنند و از آنها نگهداری نمایند و همچنین تا زمان رفع مشکل و جهت رفع تحریم و یا رفع مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری پیش آمده برای سرور و بارگذاری مجدد سایت ها، در همان سرور و یا سرور و دیتاسنتر دیگر ، با صبوری کامل منتظر بمانند (یعنی به هر مدتی زمانی که رفع مشکل زمان نیاز داشته باشد صبور باشند ) و از هرگونه تماس های مکرر تلفنی و تیکتی و ایمیلی و امثال آن اکیدا خودداری نمایند تا کارکنان شرکت بتوانند عملیات تعمیر و راه اندازی مجدد سرور و یا انتقال سایت های کاربران به سرور جدید را با تمرکز کامل انجام بدهند.
10- کاربران تا 30 روز بعد از گرفتن ( فقط ) سرویس هاست اشترکی (هاست استاندارد و حرفه ای و نمایندگی هاستینگ)، مجازند که در صورت نارضایتی از کیفیت هاست اشتراکی مورد نظر و با ذکر دلیل قانع کننده، نسبت به درخواست عودت وجه واریزی خود اقدام نمایند و شرکت هم تا یک هفته فرصت خواهد داشت وجه مورد نظر را به حساب بانکی اعلامی کاربر واریز نماید و به ایشان اطلاع دهد ( توجه داشته باشید که این گارانتی برگشت وجه 30 روزه فقط شامل سرویس هاست اشتراکی می باشد و به دیگر سرویس ها مانند ثبت دامنه و سرور اختصاصی و مجازی و ... به هیچ عنوان تعلق نمی گیرد)
11- فروش های ویژه جشنواره های فروشِ بیت، با تخفیفات ویژه که در سطح دامین، هاست، سرورهای مجازی و اشتراکی ارائه می شوند، به هیچ وجه قابل انتقال به غیر نمی باشد و در صورتِ تمایلِ کاربر به انتقال سرویس به مجموعه ی ثانویه، تمام تخفیفاتِ فروشِ ویژه تحت جشنواره کنسل شده و صرفا اصل سرویس انتقال می پذیرد.
12- در صورت ساسپند شدنِ وب هاست به دلیل معوقاتِ مالی، تا زمانِ شارژ مجدد، اطلاعات بک آپ ارائه نمی گردد. این احتیاط از این لحاظ حائز اهمیت است چون نگهداری اطلاعات در سرور، برای مجموعه هزینه بر بوده و یک سرویس رایگان نمی باشد.
13- از آنجايي كه تعداد كاربران زياد است امكان تماس شرکت با تك تك افراد بصورت مستقیم وجود ندارد و موارد مورد نیاز مانند ارسال صورتحساب تمدید سرویس ها و تیکت ها و خبرنامه ها از طریق ایمیل، به کاربران ارسال خواهد گردید ، لذا بر كاربران لازم است به طور مرتب ایمیل ثبت شده در سایت بیت در هنگام خرید سرویس و یا كنترل پنل خود در سایت بیت را بصورت مرتب و دوره ای بررسی نمايند تا از آخرين تغييرات قيمت و يا تاريخ پايان سرويس خود مطلع شوند، تا دچار مشکلات احتمالی نشوند.
14- گروه انفورماتیک بیت مختار است که در صورت نیاز، تغییرات مورد نظر خود را در هر زمانی که لازم باشد در قوانین و مقررات فوق انجام دهد و کاربران با زدن علامت تیک در قسمت مربوطه ( پذیرش قوانین و مقررات داخلی گروه انفورماتیک بیت ) در هنگام ثبت سفارش سرویس مربوطه ، در مورد تغییرات آتی مورد نظر شرکت در قوانین و مقررات سرویس های گروه انفورماتیک بیت، حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نمایند و همچنین موظف هستند همه قوانین داخلی گروه انفورماتیک بیت را بدون هیچگونه تعلل و تخلفی اجرا نمایند و در غیر اینصورت گروه انفورماتیک بیت هیچگونه مسئولیتی در برابر اعمال خلاف قوانین آنان نخواهد داشت و حق هر گونه برخورد قانونی و پیگیری قانونی - حقوقی را برای خود محفوظ میدارد.
استفاده از خدمات گروه انفورماتیک بیت ، یعنی قبول داشتن کلیه قوانین و مقررات گروه انفورماتیک بیت (توضیح: کاربران در موقع ثبت سفارش و درخواست سرویس مورد نظر موظف به تایید و قبول کردن قوانین و مقررات استفاده از سرویس های بیت با تیک زدن مربوطه در قسمت مربوطه هستند )، پس لطفا تمامی بندهای آیین نامه مقرراتی بیت را دقیقا مطالعه فرمایید تا در آینده دچار مشکلات احتمالی نشوید .
جمعه, نوامبر 10, 2017